Organisatiestructuur

In onze regionale organisatie is er onder verantwoordelijkheid van het bestuur een team van vrijwilligers werkzaam voor de operationele uitvoering en afhandeling van aanvragen voor ondersteuning van kinderen. Er is een financiële, administratieve en secretariële organisatie.

Stichting Leergeld West-Brabant Oost werkt uitsluitend met vrijwilligers, die de door de belastingdienst toegestane vergoeding ontvangen, met uitzondering van alle bestuursleden; daar is geen sprake van enige beloning.

Dagelijkse leiding:

De algemeen coördinator is verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering en aanvragen .

  • Charlotte van 't Hullenaar, algemeen coördinator

Regiocoördinator :

Gemeente Aalburg - Joost Kant
Gemeente Drimmelen - Astrid Hessels
Gemeente Dongen - Piet van der Pluijm
Gemeente Geertruidenberg - Astrid Hessels
Gemeente Gilze & Rijen - Gonnie van den Hoven / vacature
Gemeente Oosterhout - Angelique Smit
Gemeente Woudrichem - Joost Kant
Gemeente Werkendam - vacature

 

Bestuur:

Het bestuur is verantwoordelijk voor het beleid en de implementatie ervan.
De samenstelling van het huidige bestuur  is:

  •  Frans de Hoogh, voorzitter
  •  Cyr Smits, secretaris
  •  Paul Oomen, penningmeester
  •  Marga Allard, lid
  •  Henk Janus, lid
  •  Conny Baks, lid

Raad van advies:

  • Jan de Ridder
  • Arnold Emmen
  • Jan Lonterman
  • Jacq Willemen